Palautusoikeus

Rito.fi-sivustolla meillä on käytössä laajennettu palautusoikeus, joka antaa sinulle mahdollisuuden peruuttaa ostoksesi rajoittamattomana aikana*!

OSTA PALAUTUSLÄHETYS TÄÄLTÄ

Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen, pyydämme sinua täyttämään palautuslomakkeen. Yksityishenkilönä sinulla on aina rajoittamaton palautusoikeus*, kun ostat Rito.fi:stä, mikäli tuote on täysin uusi, vahingoittumaton ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Postiennakolla palautettuja tuotteita ei hyväksytä. Huomioithan, että palautuspaketteja ilman kotiinkuljetusta ei noudeta. Voit myös peruuttaa tilauksesi kieltäytymällä vastaanottamasta lähetystä.

Huomioithan ennen palauttamista:

  • Muista aina mainita tilausnumerosi.
  • Palautuspaketteja, joita ei lähetetä palautusportaalimme kautta, ei hyväksytä.
  • Asiakkaana olet vastuussa palautuskustannuksista.
  • Tuotteita, jotka haisevat savulta tai ovat muulla tavoin vahingoittuneet, ei hyväksytä palautettaviksi.
  • Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, sinun tulee ensin palauttaa tuotteet meille, minkä jälkeen palautamme summan*. Tämän jälkeen voit tilata haluamasi tuotteen uudelleen.
  • Palautuslomake tulee täyttää ja lähettää tilauksen mukana - voit ladata palautuslomakkeen täältä.
  • Yksityishenkilönä sinulla on aina rajoittamaton palautusoikeus, kun ostat Ritohobby.fi:stä, mikäli tuote on täysin uusi, vahingoittumaton ja alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Palautuspaketteja ilman kotiinkuljetusta ei noudeta.
  • Voit myös peruuttaa ostoksen kieltäytymällä vastaanottamasta lähetystä.
  • Palautuksen käsittely kestää yleensä 10-15 arkipäivää.

*Jos palautat tilauksia, jotka ovat yli 180 päivää vanhoja, emme voi palauttaa rahojasi, vaan saat sen sijaan lahjakortin.

Tuotteiden palautus/vaihto

Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, voit käyttää palautusoikeuttasi. Jos ehdot täyttyvät, voit luonnollisesti palauttaa tuotteet. Jos palautat tuotteen, joka ei johdu Rito ApS:n virheestä, sinun on itse katettava palautuskulut. Voit saada rahasi takaisin*, jos palautettu tuote täyttää seuraavat ehdot:

  • Tuote on ehjä ja käyttämätön
  • Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa
  • Tuote ei haise savulta tai ruoalta
  • Tuote ei ole altistunut kosteudelle tms.

Huomioithan, että emme palauta rahaa käytetyistä tai vahingoittuneista tuotteista. Palauttaessasi lankoja, on tärkeää, että vyöte on ehjä. Pyydämme sinua lähettämään tuotteen huolellisesti pakattuna, jotta se ei vahingoitu postin käsittelyssä. Palautuspakettiin tulee liittää lasku tai täytetty palautuslomake.

Tuotteen vaihto ja palautus noudattavat samaa menettelyä. Ostettu tuote lähetetään takaisin meille, ja kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, ostosumma palautetaan luottokortillesi muutaman päivän kuluessa. Jos haluat tuotteen eri koossa/värissä, sinun tulee tehdä uusi tilaus osoitteessa www.rito.fi. Palautuskulut ovat sinun vastuullasi.

Jos asut alueella, voit myös tulla Gyrovej 1:een ja jättää palautuspaketin mustaan laatikkoon oven ulkopuolelle.

*Jos palautat tilauksia, jotka ovat yli 180 päivää vanhoja, emme voi palauttaa rahojasi, vaan saat sen sijaan lahjakortin.

Rahojen palautus

Jos haluat rahasi takaisin, summa palautetaan käyttämällesi maksutavalle.
Palautuksen käsittely kestää yleensä 10-15 arkipäivää.

Palauttaessasi saat koko tuotteen hinnan takaisin*. Jos päätät palauttaa koko tilauksen, saat myös alkuperäiset toimituskulut takaisin.

Jos kieltäydyt vastaanottamasta tuotetta, tulkitsemme tämän rahojen palautuspyynnöksi.

*Jos palautat tilauksia, jotka ovat yli 180 päivää vanhoja, emme voi palauttaa rahojasi, vaan saat sen sijaan lahjakortin.

Reklamaatio

Jos tuotteesi on vahingoittunut tai viallinen, voit ottaa meihin yhteyttä reklamaation tekemiseksi. Jos näin on, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä ennen tuotteen palauttamista. Jos reklamaatio hyväksytään, palautamme luonnollisesti rahasi toimituskuluista ja korvaamme tuotteen. Huomioithan, että emme korvaa pakkauskustannuksia. Jos todetaan, että tuote on vahingoittunut epätavallisen kulumisen tai virheellisen käytön seurauksena, emme kata toimituskuluja. Käyttäessäsi reklamaatio-oikeuttasi, pyydämme sinua ilmoittamaan, mitkä ongelmat tuotteessa on. Olemme kirjoittaneet reklamaatiokappaleen kauppaehdoissamme, jossa voit lukea lisää ehdoista ja edellytyksistä.

Palautusaika

Tarjoamme yksityishenkilöille rajoittamattoman palautusoikeuden ilman aikarajoitusta.

Palautusohjeet

Pyydämme sinua käyttämään palautustarrojamme, jotka voit ostaa verkkopalvelustamme täältä.
Jos et halua käyttää palvelua, lähetä pakettisi palautettavaksi osoitteeseen:

Rito ApS

Gyrovej 1

DK - 7800 Skive

info@rito.fi

Muista: Paketti tulee lähettää kotiinkuljetuksella eikä noutopisteeseen.

Palautuskulut

Lähtökohtaisesti asiakkaan tulee maksaa palautuskulut. Rito ApS kattaa kustannukset vain, jos palautus johtuu Rito ApS:n virheestä.

Versio: v2.c71.s8.l9