Palautusoikeus
Rito.fi-sivustolla meillÀ on kÀytössÀ laajennettu palautusoikeus, joka antaa sinulle mahdollisuuden peruuttaa ostoksesi rajoittamattomana aikana*!
OSTA PALAUTUSLĂHETYS TĂĂLTĂ
Jos pÀÀtÀt palauttaa yhden tai useamman tuotteen, pyydÀmme sinua tÀyttÀmÀÀn palautuslomakkeen. YksityishenkilönÀ sinulla on aina rajoittamaton palautusoikeus*, kun ostat Rito.fi:stÀ, mikÀli tuote on tÀysin uusi, vahingoittumaton ja alkuperÀisessÀ pakkauksessa.
Postiennakolla palautettuja tuotteita ei hyvÀksytÀ. Huomioithan, ettÀ palautuspaketteja ilman kotiinkuljetusta ei noudeta. Voit myös peruuttaa tilauksesi kieltÀytymÀllÀ vastaanottamasta lÀhetystÀ.
Huomioithan ennen palauttamista:
- Muista aina mainita tilausnumerosi.
- Palautuspaketteja, joita ei lÀhetetÀ palautusportaalimme kautta, ei hyvÀksytÀ.
- Asiakkaana olet vastuussa palautuskustannuksista.
- Tuotteita, jotka haisevat savulta tai ovat muulla tavoin vahingoittuneet, ei hyvÀksytÀ palautettaviksi.
- Tuotteiden tulee olla kÀyttÀmÀttömiÀ ja alkuperÀispakkauksessa. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, sinun tulee ensin palauttaa tuotteet meille, minkÀ jÀlkeen palautamme summan*. TÀmÀn jÀlkeen voit tilata haluamasi tuotteen uudelleen.
- Palautuslomake tulee tÀyttÀÀ ja lÀhettÀÀ tilauksen mukana - voit ladata palautuslomakkeen tÀÀltÀ.
- YksityishenkilönÀ sinulla on aina rajoittamaton palautusoikeus, kun ostat Ritohobby.fi:stÀ, mikÀli tuote on tÀysin uusi, vahingoittumaton ja alkuperÀisessÀ pakkauksessa.
- Palautuspaketteja ilman kotiinkuljetusta ei noudeta.
- Voit myös peruuttaa ostoksen kieltÀytymÀllÀ vastaanottamasta lÀhetystÀ.
- Palautuksen kÀsittely kestÀÀ yleensÀ 10-15 arkipÀivÀÀ.
*Jos palautat tilauksia, jotka ovat yli 180 pÀivÀÀ vanhoja, emme voi palauttaa rahojasi, vaan saat sen sijaan lahjakortin.
Tuotteiden palautus/vaihto
Jos et ole tyytyvÀinen ostokseesi, voit kÀyttÀÀ palautusoikeuttasi. Jos ehdot tÀyttyvÀt, voit luonnollisesti palauttaa tuotteet. Jos palautat tuotteen, joka ei johdu Rito ApS:n virheestÀ, sinun on itse katettava palautuskulut. Voit saada rahasi takaisin*, jos palautettu tuote tÀyttÀÀ seuraavat ehdot:
- Tuote on ehjÀ ja kÀyttÀmÀtön
- Tuote palautetaan alkuperÀispakkauksessa
- Tuote ei haise savulta tai ruoalta
- Tuote ei ole altistunut kosteudelle tms.
Huomioithan, ettÀ emme palauta rahaa kÀytetyistÀ tai vahingoittuneista tuotteista. Palauttaessasi lankoja, on tÀrkeÀÀ, ettÀ vyöte on ehjÀ. PyydÀmme sinua lÀhettÀmÀÀn tuotteen huolellisesti pakattuna, jotta se ei vahingoitu postin kÀsittelyssÀ. Palautuspakettiin tulee liittÀÀ lasku tai tÀytetty palautuslomake.
Tuotteen vaihto ja palautus noudattavat samaa menettelyÀ. Ostettu tuote lÀhetetÀÀn takaisin meille, ja kun olemme vastaanottaneet ja hyvÀksyneet palautuksesi, ostosumma palautetaan luottokortillesi muutaman pÀivÀn kuluessa. Jos haluat tuotteen eri koossa/vÀrissÀ, sinun tulee tehdÀ uusi tilaus osoitteessa www.rito.fi. Palautuskulut ovat sinun vastuullasi.
Jos asut alueella, voit myös tulla Gyrovej 1:een ja jÀttÀÀ palautuspaketin mustaan laatikkoon oven ulkopuolelle.
*Jos palautat tilauksia, jotka ovat yli 180 pÀivÀÀ vanhoja, emme voi palauttaa rahojasi, vaan saat sen sijaan lahjakortin.
Rahojen palautus
Jos haluat rahasi takaisin, summa palautetaan kÀyttÀmÀllesi maksutavalle.
Palautuksen kÀsittely kestÀÀ yleensÀ 10-15 arkipÀivÀÀ.
Palauttaessasi saat koko tuotteen hinnan takaisin*. Jos pÀÀtÀt palauttaa koko tilauksen, saat myös alkuperÀiset toimituskulut takaisin.
Jos kieltÀydyt vastaanottamasta tuotetta, tulkitsemme tÀmÀn rahojen palautuspyynnöksi.
*Jos palautat tilauksia, jotka ovat yli 180 pÀivÀÀ vanhoja, emme voi palauttaa rahojasi, vaan saat sen sijaan lahjakortin.
Reklamaatio
Jos tuotteesi on vahingoittunut tai viallinen, voit ottaa meihin yhteyttÀ reklamaation tekemiseksi. Jos nÀin on, sinun tulee ottaa meihin yhteyttÀ ennen tuotteen palauttamista. Jos reklamaatio hyvÀksytÀÀn, palautamme luonnollisesti rahasi toimituskuluista ja korvaamme tuotteen. Huomioithan, ettÀ emme korvaa pakkauskustannuksia. Jos todetaan, ettÀ tuote on vahingoittunut epÀtavallisen kulumisen tai virheellisen kÀytön seurauksena, emme kata toimituskuluja. KÀyttÀessÀsi reklamaatio-oikeuttasi, pyydÀmme sinua ilmoittamaan, mitkÀ ongelmat tuotteessa on. Olemme kirjoittaneet reklamaatiokappaleen kauppaehdoissamme, jossa voit lukea lisÀÀ ehdoista ja edellytyksistÀ.
Palautusaika
Tarjoamme yksityishenkilöille rajoittamattoman palautusoikeuden ilman aikarajoitusta.
Palautusohjeet
PyydÀmme sinua kÀyttÀmÀÀn palautustarrojamme, jotka voit ostaa verkkopalvelustamme tÀÀltÀ.
Jos et halua kÀyttÀÀ palvelua, lÀhetÀ pakettisi palautettavaksi osoitteeseen:
Rito ApS
Gyrovej 1
DK - 7800 Skive
info@rito.fi
Muista: Paketti tulee lÀhettÀÀ kotiinkuljetuksella eikÀ noutopisteeseen.
Palautuskulut
LÀhtökohtaisesti asiakkaan tulee maksaa palautuskulut. Rito ApS kattaa kustannukset vain, jos palautus johtuu Rito ApS:n virheestÀ.