Tuki
TÀltÀ sivulta löydÀt vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin, jotka liittyvÀt tilaukseen, toimitukseen, maksamiseen, palauttamiseen, lankoihin ja moniin muihin asioihin. Jos et löydÀ vastausta kysymykseesi, ota yhteyttÀ asiakaspalveluumme puhelimitse +44 3455 280808 tai sÀhköpostitse osoitteeseen info@ritohobby.co.uk.
Tilaaminen
Vastaus: Jos et saanut tilausvahvistusta, löydÀt sen klikkaamalla tÀstÀ
Vastaus: Valitettavasti emme voi lisÀtÀ tuotteita tilaukseesi, koska hyvÀksyit tietyn summan tilausta tehdessÀsi. Menettelemme nÀin turvallisuussyistÀ.
Jos tilauksesi ei ole vielÀ lÀhtenyt varastoltamme, voit peruuttaa sen. Suosittelemme, ettÀ otat meihin yhteyttÀ puhelimitse numeroon +44 3455 280808.
Vastaus: Tilauksia ei voi valitettavasti yhdistÀÀ.
TÀmÀ johtuu siitÀ, ettÀ tilauksesta muodostuu lÀhetyslista. Jos paketissa on muita tuotteita, posti katsoo toiminnan vilpilliseksi.
Jos tilauksesi ei ole vielÀ lÀhtenyt varastoltamme ja haluat vain yhden tilauksen, ota yhteyttÀ asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon +44 3455 280808. Asiakaspalvelumme hoitaa pyyntösi mahdollisimman nopeasti.
Vastaus: KyllÀ vain. Kirjoita tilaukseen osoite, jonne haluat vastaanottaa tilauksesi.
Veloitamme maksun tililtÀ, jota kÀytit tilauksen tekemiseen.
Vastaus: Olemme erittÀin pahoillamme, ettÀ olet saanut viallisen tuotteen. Niin ei pitÀisi olla ja haluamme hoitaa asian parhaalla mahdollisella tavalla, jotta saat toivomasi tuotteen.
Otathan yhteyttÀ asiakaspalveluumme sÀhköpostitse osoitteeseen: info@rito.fi. Kerro sÀhköpostissa tilausnumero ja liitÀ mukaan kuva tai lyhyt video viallisesta tuotteesta. Me hoidamme loput.
YleensÀ pyydÀmme palauttamaan vialliset tuotteet ellemme erikseen anna lupaa pitÀÀ tai hÀvittÀÀ niitÀ.
Answer: Olemme pahoillamme, jos olemme lÀhettÀneet sinulle vÀÀrÀn tuotteen.
Halusimme lÀhettÀÀ tilauksesi mahdollisimman nopeasti, mutta nyt saatoimme olla vÀhÀn liian nopeita.
Haluamme tehdÀ parhaamme, jotta saat juuri sen tuotteen, jonka halusit.
LÀhetÀ meille sÀhköpostia osoitteeseen info@rito.fi.
Kerro sÀhköpostissa tilausnumero ja kuvaile tuote, joka sinun piti saada. LisÀksi haluaisimme, ettÀ lÀhetÀt kuvan vÀÀrÀn tuotteen etu- ja takapuolelta. Me hoidamme loput.
YleensÀ vÀÀrÀ tuote tulee palauttaa takaisin meille, ellemme anna erillistÀ lupaa pitÀÀ tuotetta.
Vastaus: Olemme pahoillamme, ettÀ tilauksestasi puuttuu tuote. Hoidamme asian ilman muuta kuntoon.
Ota meihin yhteyttÀ sÀhköpostitse osoitteeseen: info@rito.fi tai puhelimitse numeroon +44 3455 280808
Jotta voimme ratkaista asian, kerrothan meille saitko toisen tuotteen vai nÀyttÀÀkö siltÀ, ettÀ paketti on hajonnut matkalla. LÀhetÀ meille kuva rikkoutuneesta paketista. Heti kun kuulemme sinusta, hoidamme asian kuntoon mahdollisimman nopeasti.
Vastaus: Kaikki ohjeet ovat ilmaisia, joten ne eivÀt ole fyysisessa muodossa. Siksi ne eivÀt sisÀlly pakettiin.
Ohjeet ovat luettavissa ja ladattavissa nettisivuiltamme.
Voit valita, ettÀ haluatko kÀyttÀÀ ohjetta mobiilissa/tabletilla tai fyysisessÀ muodossa. Voit ladata ja tulostaa ohjeen nettikaupastamme.
Jos tilaat paketin, johon kuuluu ohje ja langat, maksat vain langoista.
Toimitus
Vastatu: Kun tilauksesi on valmis, saat tilausnumeron sÀhköpostiin, jonka annoit tilauksen yhteydessÀ. Toimitusaikamme on 2-5 pÀivÀÀ, joten saat pakettisi 2-5 pÀivÀn sisÀllÀ tilauksen tekemisestÀ.
Hermes & Royal mail toimittaa paketin kotiisi ja jos toimitusta ei voi tehdÀ, voit noutaa paketin myöhemmin. Toimituksia tehdÀÀn kaikkina pÀivinÀ, poislukien viikonloppu ja pyhÀpÀivÀt.
Jos teet tilauksen ennen klo 19, pakettisi lÀhtee matkaan yleensÀ samana pÀivÀnÀ.
Vastaus: Jos tilaustasi ei ole toimitettu tai mietit sen olevan myöhÀssÀ, ota yhteyttÀ asiakaspalveluumme osoitteessa info@rito.fi tai puhelimitse +44 3455 280808. Otamme yhteyttÀ kuljetusyritykseen saman tien ja tiedustelemme asiaa.
Kuljetusyritys vastaa 10 pÀivÀn sisÀllÀ, mutta yleensÀ vastaus tulee jo nopeammin.
Jos pakettisi ilmoitetaan kadonneeksi tai vahingoittuneeksi, saat itse pÀÀttÀÀ, miten haluat meidÀn hoitavan asian.
Voimme joko lÀhettÀÀ tilauksen uudelleen tai antaa sinulle lahjakortin, jolla voit tilata samat tai vastaavat tuotteet.
Vastaus: Jos pakettisi on vahingoittunut kuljetuksessa, hoidamme tietenkin asian.
Ota kuva vahingoittuneesta paketista ja lÀhetÀ se meille sÀhköpostilla osoitteeseen info@rito.fi.
Asiakapalvelumme ottaa sinuun yhteyttÀ ja hoitaa asian.
Maksaminen
Vastaus: Jos olet onnekas ja saanut lahjakortin tai alennuskoodin nettikauppaamme, alta löydÀt ohjeet niiden lunastamiseen.
Lahjakortti/alennuskoodi pitÀÀ lisĂ€tĂ€ ostoskoriin ennen tilauksen viimeistelyĂ€. Voit kirjoittaa koodin oranssiin laatikkoon, jossa kysytÀÀn âOnko sinulla alennuskoodi?â
Kun olet klikannut vihreÀÀ âKĂ€ytĂ€â-painiketta, nĂ€et summan, joka on vĂ€hennetty tilauksestasi. Jos kyseessĂ€ on ilmainen lahja, nĂ€et ettĂ€ ilmainen tuote on lisĂ€tty koriisi.
Vastaus: Valitettavasti yhteen tilaukseen ei ole mahdollista yhdistÀÀ useampia alennuskoodeja.
Onko sinulla useampia lahjakortteja/alennuskoodeja, joita haluat kÀyttÀÀ samaan tilaukseen? Ota yhteyttÀ asiakaspalveluumme, niin voimme ratkaista asian.
Meihin voit olla yhteydessÀ puhelimitse numeroon +44 3455 280808 tai sÀhköpostitse osoitteeseen: info@rito.fi.
Vastaus: MeillÀ voit maksaa luottokortilla.
Answer: Summa lÀhtee tililtÀsi siinÀ vaiheessa, kun tilaus lÀhtee varastoltamme. Kun tilaus on lÀhtenyt, saat sÀhköpostin, jossa on tilauksen seurantanumero. NÀin voit seurata pakettisi etenemistÀ.
Jos sinulla on debit-kortti ja summa nÀkyy katevarauksena, se johtuu korttisi ehdoista. Pankki varaa summan jo tilausvaiheessa. Pankki palauttaa summan jÀlkikÀteen. Me emme voi valitettavasti vaikuttaa asiaan.
Pankkisi voi varata summan jopa 30 pÀivÀÀ. Voit pyytÀÀ heitÀ lÀhettÀmÀÀn meille sÀhköpostia. Joissain tapauksissa pankki vapauttaa katevarauksen aiemmin.
Palautukset
Vastaus: RitohobbyssÀ on 365 pÀivÀn palautusoikeus. Se tarkoittaa, ettÀ jos tulet toisiin ajatuksiin, voit palauttaa tuotteet vuoden ajan. Tuotteet tulee lÀhettÀÀ suoraan osoitteeseen:
Rito ApS
Gyrovej 1
7800 Skive
Tanska
Saat itse pÀÀttÀÀ, millÀ tavalla palautat paketin. TÀrkeÀÀ on, ettÀ se toimitetaan suoraan meille eikÀ toimituspisteeseen, josta emme voi noutaa pakettia.
On myös tÀrkeÀÀ, ettÀ sisÀllytÀt palautukseen tilausnumeron, jotta tiedÀmme mille tilille palautamme rahat.
Kun olemme kÀsitelleet palautuksesi, saat siitÀ vahvistuksen sÀhköpostitse. Rahojen palautuminen tilille tapahtuu yleensÀ 7 työpÀivÀn sisÀllÀ.
Vastaus: Valitettavasti palautetun tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen ei ole mahdollista, koska palautusosastomme ja varastomme sijaitsevat eri paikoissa.
Palautamme aina rahat palautetusta tuotteesta samalle tilille, jolta tilaus maksettiin.
Vastaus: Me emme maksa palautusta, joten voit itse pÀÀttÀÀ, kuinka haluat palauttaa tuotteen. On tÀrkeÀÀ, ettÀ se toimitetaan suoraan osoitteeseemme:
Rito ApS
Gyrovej 1
7800 Skive
Tanska
MUISTA sisÀllyttÀÀ tilausnumero pakettiin, jotta tiedÀmme kenelle palauttaa rahat.
Vastaus: Paketti tulee palauttaa suoraan osoitteeseemme:
Rito ApS
Gyrovej 1
7800 Skive
Tanska
Muista sisÀllyttÀÀ pakettiin lisÀksi tilausnumero, jotta tiedÀmme kenelle palautamme rahat.
Heti kun olemme kÀsitelleet palautuksesi, saat siitÀ vahvistuksen sÀhköpostitse. Rahat palautuvat pankkitilillesi 7 arkipÀivÀn sisÀllÀ.
Vastaus: Se ei valittavasti ole mahdollista..
Vastaus: Heti kun olemme kÀsitelleet palautuksesi, saat meiltÀ vahvistuksen sÀhköpostitse. Rahat palautuvat pankkitilillesi 7 arkipÀivÀn sisÀllÀ.
Vastaus: KyllÀ voit. Kerro meille selkeÀsti, mikÀ tuote kuuluu mihinkin tilaukseen.
Lankatiedustelut
Vastaus: Autamme mielellÀmme etsimÀÀn sopivaa lankaa. Tarvitsemme vain seuraavat tiedot;
- MitÀ ohjetta kÀytÀt?
- Mille langalle haluat löytÀÀ vaihtoehdon?
- MikÀ on alkuperÀisen langan tiheys, neuletiheys ja kerÀn pituus?
- MitÀ materiaalia haluat vaihtoehtoisen langan olevan?
Voit ottaa meihin yhteyttÀ sÀhköpostilla osoitteeseen info@rito.fi ja autamme sinua mielellÀmme löytÀmÀÀn vaihtoehtoisen langan.
Vastaus: Jotta voimme laskea langan menekin, tarvitsemme seuraavat tiedot:
- MitÀ ohjetta kÀytÀt?
- MinkÀtyyppistÀ lankaa tarvitset?
- MitÀ materiaalia haluat vaihtoehtoisen langan olevan?
Voit ottaa meihin yhteyttÀ lÀhettÀmÀllÀ sÀhköpostia osoitteeseen info@rito.fi, autamme sinua parhaamme mukaan.
Sekalaiset
Vastaus: Jos et enÀÀ halua uutiskirjettĂ€mme, voit peruuttaa sen uutiskirjeen alareunasta klikkaamalla kohtaa âPeruutaâ.
Jos tarvitset apua uutiskirjeen peruuttamiseen, asiakaspalvelumme auttaa sinua osoitteessa info@rito.fi tai puhelimitse numerossa +44 3455 280808.
HUOMIOI: Jos teet myöhemmin tilauksen, tarkista ettÀ et ole ruksittanut uutiskirjeen tilauskohtaa. Jos kohdassa on ruksi, saat uutiskirjeen uudelleen. Peruuttaminen on totta kai mahdollista uudelleen.
Vastaus: Olemme aina kiinnostuneista uusista yhteistöistÀ. Jos olet kiinnostunut asiasta, lÀhetÀ meille sÀhköpostia osoitteeseen sponsor@rito.dk
Kerro meille seuraavat asiat:
Bloggaaga/Instagram-vaikuttaja:
- Kuinka monessa ja missÀ medioissa olet esillÀ?
- LÀhetÀ profiilisi nimi tai linkki
- Seuraajien mÀÀrÀ
- Kohdeyleisösi?
- MitÀ odotuksia sinulla on yhteistyölle?
- Teetkö ohjeita neulomiseen vai virkkaukseen?
Tapahtumat:
- Millainen tapahtuma on kyseessÀ?
- Kuinka monta osallistujaa on tulossa?
- Millainen on ensisijainen yleisö?
- MissÀ nÀymme tapahtuman sponsorina?
- Onko tapahtumalla nettisivu, jossa meidÀt mainitaan?
Organisaatiot, yhdistykset ja muut:
- MikÀ on organisaation/jÀrjestön tavoite?
- Onko organisaatiolla nettisivu ja/tai sosiaalinen media?
- Haluaisimme linkit niihin â MitĂ€ odotatte yhteistyöltĂ€?
Kaikissa kyselyissÀ on tÀrkeÀÀ tietÀÀ, mistÀ tuotteista sinÀ/yhteistyökumppani on kiinnostunut. Kannattaa lÀhettÀÀ meille linkki siihen tuotteeseen tai tuotekategoriaan, jota kiinnostus koskee.
Sponsoriosastomme vastaa mahdollisimman pian, mutta kiireisinÀ aikoina sÀhköpostiin vastaamiseen voi kulua parikin viikkoa.
Answer: Valitettavasti tilausta ei voi tehdÀ sÀhköpostilla tai puhelimessa.
Autamme sinua mielellÀmme puhelimessa numerossa +44 3455 280808 tai sÀhköpostitse osoitteessa info@ritohobby.co.uk jos haluat neuvoja tuotteista tai siitÀ, kuinka tilauksen voi tehdÀ.
Vastaus: Jos haluat lankaa tietystÀ lankaerÀstÀ, autamme sinua mielellÀmme ja tarkistamme, onko varastossamme juuri haluamaasi erÀÀ.
Voimme auttaa sinua nÀin:
LisÀÀ vÀri ja haluamasi mÀÀrÀ keriÀ, jotka haluat ostaa.
Toimitustietojen alapuolella on kommenttilaatikko.
Kirjoita kommenttikenttÀÀn lankaerÀn numero. Jos toiveita on useampia, kirjoita ne kaikki kommenttikenttÀÀn.
LisÀÀ kommentteihin myös tieto siitÀ, miten haluat toimia, jos haluaamaasi erÀÀ ei ole varastossa. Haluatko silti langan vai poistammeko tuotteen/tilauksen?
Esimerkiksi: "Haluan vÀriÀ 12 erÀstÀ 3423. Haluan langan riippumatta siitÀ, onko se juuri tuosta erÀstÀ".
Viesti vÀlitetÀÀn varastolle, jossa tarkistamme, löytyykö juuri haluamaasi lankaerÀÀ.
Katso kuvasta, mistÀ löydÀt kommenttilaatikon.
Vastaus: KyllÀ. Voit tilata tuotteen, joka on parhaillaan loppu varastosta..
Jos tuotetta odotetaan saapuvan varastoon 30 pÀivÀn sisÀllÀ, voit lisÀtÀ sen ostoskoriin.
Jos tuotetta tulee varastoon yli 30 pÀivÀn pÀÀstÀ, et voi lisÀtÀ sitÀ ostoskoriin. Odotettu toimituspÀivÀ on nÀkyvissÀ nettisivuilla. NÀet nettisivuilta myös, voiko tuotteen lisÀtÀ ostoskoriin. Katso esimerkki alla olevasta kuvasta.
Voit helposti tilata varastosta loppuneen tuotteen muiden tuotteiden kanssa. Toimitamme tilauksesi, kun kaikkia tuotteita on taas varastossa.
Vastaus: Jos haluat lisÀtietoa tuotteesta, voit ottaa meihin yhteyttÀ sÀhköpostitse osoitteessa info@rito.fi tai puhelimitse numerossa +44 3455 280808. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.