Tuki
Tältä sivulta löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin, jotka liittyvät tilaukseen, toimitukseen, maksamiseen, palauttamiseen, lankoihin ja moniin muihin asioihin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse +44 3455 280808 tai sähköpostitse osoitteeseen info@rito.fi.
Tilaaminen
Vastaus: Jos et saanut tilausvahvistusta, löydät sen klikkaamalla tästä
Vastaus: Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita tilaukseesi, koska hyväksyit tietyn summan tilausta tehdessäsi. Menettelemme näin turvallisuussyistä.
Jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt varastoltamme, voit peruuttaa sen. Suosittelemme, että otat meihin yhteyttä puhelimitse numeroon +44 3455 280808.
Vastaus: Tilauksia ei voi valitettavasti yhdistää.
Tämä johtuu siitä, että tilauksesta muodostuu lähetyslista. Jos paketissa on muita tuotteita, posti katsoo toiminnan vilpilliseksi.
Jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt varastoltamme ja haluat vain yhden tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon +44 3455 280808. Asiakaspalvelumme hoitaa pyyntösi mahdollisimman nopeasti.
Vastaus: Kyllä vain. Kirjoita tilaukseen osoite, jonne haluat vastaanottaa tilauksesi.
Veloitamme maksun tililtä, jota käytit tilauksen tekemiseen.
Vastaus: Olemme erittäin pahoillamme, että olet saanut viallisen tuotteen. Niin ei pitäisi olla ja haluamme hoitaa asian parhaalla mahdollisella tavalla, jotta saat toivomasi tuotteen.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: info@rito.fi. Kerro sähköpostissa tilausnumero ja liitä mukaan kuva tai lyhyt video viallisesta tuotteesta. Me hoidamme loput.
Yleensä pyydämme palauttamaan vialliset tuotteet ellemme erikseen anna lupaa pitää tai hävittää niitä.
Answer: Olemme pahoillamme, jos olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen.
Halusimme lähettää tilauksesi mahdollisimman nopeasti, mutta nyt saatoimme olla vähän liian nopeita.
Haluamme tehdä parhaamme, jotta saat juuri sen tuotteen, jonka halusit.
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@rito.fi.
Kerro sähköpostissa tilausnumero ja kuvaile tuote, joka sinun piti saada. Lisäksi haluaisimme, että lähetät kuvan väärän tuotteen etu- ja takapuolelta. Me hoidamme loput.
Yleensä väärä tuote tulee palauttaa takaisin meille, ellemme anna erillistä lupaa pitää tuotetta.
Vastaus: Olemme pahoillamme, että tilauksestasi puuttuu tuote. Hoidamme asian ilman muuta kuntoon.
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@rito.fi tai puhelimitse numeroon +44 3455 280808
Jotta voimme ratkaista asian, kerrothan meille saitko toisen tuotteen vai näyttääkö siltä, että paketti on hajonnut matkalla. Lähetä meille kuva rikkoutuneesta paketista. Heti kun kuulemme sinusta, hoidamme asian kuntoon mahdollisimman nopeasti.
Vastaus: Kaikki ohjeet ovat ilmaisia, joten ne eivät ole fyysisessa muodossa. Siksi ne eivät sisälly pakettiin.
Ohjeet ovat luettavissa ja ladattavissa nettisivuiltamme.
Voit valita, että haluatko käyttää ohjetta mobiilissa/tabletilla tai fyysisessä muodossa. Voit ladata ja tulostaa ohjeen nettikaupastamme.
Jos tilaat paketin, johon kuuluu ohje ja langat, maksat vain langoista.
Toimitus
Vastatu: Kun tilauksesi on valmis, saat tilausnumeron sähköpostiin, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Toimitusaikamme on 2-5 päivää, joten saat pakettisi 2-5 päivän sisällä tilauksen tekemisestä.
Hermes & Royal mail toimittaa paketin kotiisi ja jos toimitusta ei voi tehdä, voit noutaa paketin myöhemmin. Toimituksia tehdään kaikkina päivinä, poislukien viikonloppu ja pyhäpäivät.
Jos teet tilauksen ennen klo 19, pakettisi lähtee matkaan yleensä samana päivänä.
Vastaus: Jos tilaustasi ei ole toimitettu tai mietit sen olevan myöhässä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@rito.fi tai puhelimitse +44 3455 280808. Otamme yhteyttä kuljetusyritykseen saman tien ja tiedustelemme asiaa.
Kuljetusyritys vastaa 10 päivän sisällä, mutta yleensä vastaus tulee jo nopeammin.
Jos pakettisi ilmoitetaan kadonneeksi tai vahingoittuneeksi, saat itse päättää, miten haluat meidän hoitavan asian.
Voimme joko lähettää tilauksen uudelleen tai antaa sinulle lahjakortin, jolla voit tilata samat tai vastaavat tuotteet.
Vastaus: Jos pakettisi on vahingoittunut kuljetuksessa, hoidamme tietenkin asian.
Ota kuva vahingoittuneesta paketista ja lähetä se meille sähköpostilla osoitteeseen info@rito.fi.
Asiakapalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja hoitaa asian.
Maksaminen
Vastaus: Jos olet onnekas ja saanut lahjakortin tai alennuskoodin nettikauppaamme, alta löydät ohjeet niiden lunastamiseen.
Lahjakortti/alennuskoodi pitää lisätä ostoskoriin ennen tilauksen viimeistelyä. Voit kirjoittaa koodin oranssiin laatikkoon, jossa kysytään “Onko sinulla alennuskoodi?”
Kun olet klikannut vihreää “Käytä”-painiketta, näet summan, joka on vähennetty tilauksestasi. Jos kyseessä on ilmainen lahja, näet että ilmainen tuote on lisätty koriisi.
Vastaus: Valitettavasti yhteen tilaukseen ei ole mahdollista yhdistää useampia alennuskoodeja.
Onko sinulla useampia lahjakortteja/alennuskoodeja, joita haluat käyttää samaan tilaukseen? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme ratkaista asian.
Meihin voit olla yhteydessä puhelimitse numeroon +44 3455 280808 tai sähköpostitse osoitteeseen: info@rito.fi.
Vastaus: Meillä voit maksaa luottokortilla.
Answer: Summa lähtee tililtäsi siinä vaiheessa, kun tilaus lähtee varastoltamme. Kun tilaus on lähtenyt, saat sähköpostin, jossa on tilauksen seurantanumero. Näin voit seurata pakettisi etenemistä.
Jos sinulla on debit-kortti ja summa näkyy katevarauksena, se johtuu korttisi ehdoista. Pankki varaa summan jo tilausvaiheessa. Pankki palauttaa summan jälkikäteen. Me emme voi valitettavasti vaikuttaa asiaan.
Pankkisi voi varata summan jopa 30 päivää. Voit pyytää heitä lähettämään meille sähköpostia. Joissain tapauksissa pankki vapauttaa katevarauksen aiemmin.
Palautukset
Vastaus: Ritohobbyssä on 365 päivän palautusoikeus. Se tarkoittaa, että jos tulet toisiin ajatuksiin, voit palauttaa tuotteet vuoden ajan. Tuotteet tulee lähettää suoraan osoitteeseen:
Rito ApS
Gyrovej 1
7800 Skive
Tanska
Saat itse päättää, millä tavalla palautat paketin. Tärkeää on, että se toimitetaan suoraan meille eikä toimituspisteeseen, josta emme voi noutaa pakettia.
On myös tärkeää, että sisällytät palautukseen tilausnumeron, jotta tiedämme mille tilille palautamme rahat.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat siitä vahvistuksen sähköpostitse. Rahojen palautuminen tilille tapahtuu yleensä 7 työpäivän sisällä.
Vastaus: Valitettavasti palautetun tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen ei ole mahdollista, koska palautusosastomme ja varastomme sijaitsevat eri paikoissa.
Palautamme aina rahat palautetusta tuotteesta samalle tilille, jolta tilaus maksettiin.
Vastaus: Me emme maksa palautusta, joten voit itse päättää, kuinka haluat palauttaa tuotteen. On tärkeää, että se toimitetaan suoraan osoitteeseemme:
Rito ApS
Gyrovej 1
7800 Skive
Tanska
MUISTA sisällyttää tilausnumero pakettiin, jotta tiedämme kenelle palauttaa rahat.
Vastaus: Paketti tulee palauttaa suoraan osoitteeseemme:
Rito ApS
Gyrovej 1
7800 Skive
Tanska
Muista sisällyttää pakettiin lisäksi tilausnumero, jotta tiedämme kenelle palautamme rahat.
Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat siitä vahvistuksen sähköpostitse. Rahat palautuvat pankkitilillesi 7 arkipäivän sisällä.
Vastaus: Se ei valittavasti ole mahdollista..
Vastaus: Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse. Rahat palautuvat pankkitilillesi 7 arkipäivän sisällä.
Vastaus: Kyllä voit. Kerro meille selkeästi, mikä tuote kuuluu mihinkin tilaukseen.
Lankatiedustelut
Vastaus: Autamme mielellämme etsimään sopivaa lankaa. Tarvitsemme vain seuraavat tiedot;
- Mitä ohjetta käytät?
- Mille langalle haluat löytää vaihtoehdon?
- Mikä on alkuperäisen langan tiheys, neuletiheys ja kerän pituus?
- Mitä materiaalia haluat vaihtoehtoisen langan olevan?
Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@rito.fi ja autamme sinua mielellämme löytämään vaihtoehtoisen langan.
Vastaus: Jotta voimme laskea langan menekin, tarvitsemme seuraavat tiedot:
- Mitä ohjetta käytät?
- Minkätyyppistä lankaa tarvitset?
- Mitä materiaalia haluat vaihtoehtoisen langan olevan?
Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@rito.fi, autamme sinua parhaamme mukaan.
Sekalaiset
Vastaus: Jos et enää halua uutiskirjettämme, voit peruuttaa sen uutiskirjeen alareunasta klikkaamalla kohtaa ’Peruuta’.
Jos tarvitset apua uutiskirjeen peruuttamiseen, asiakaspalvelumme auttaa sinua osoitteessa info@rito.fi tai puhelimitse numerossa +44 3455 280808.
HUOMIOI: Jos teet myöhemmin tilauksen, tarkista että et ole ruksittanut uutiskirjeen tilauskohtaa. Jos kohdassa on ruksi, saat uutiskirjeen uudelleen. Peruuttaminen on totta kai mahdollista uudelleen.
Vastaus: Olemme aina kiinnostuneista uusista yhteistöistä. Jos olet kiinnostunut asiasta, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen sponsor@rito.dk
Kerro meille seuraavat asiat:
Bloggaaga/Instagram-vaikuttaja:
- Kuinka monessa ja missä medioissa olet esillä?
- Lähetä profiilisi nimi tai linkki
- Seuraajien määrä
- Kohdeyleisösi?
- Mitä odotuksia sinulla on yhteistyölle?
- Teetkö ohjeita neulomiseen vai virkkaukseen?
Tapahtumat:
- Millainen tapahtuma on kyseessä?
- Kuinka monta osallistujaa on tulossa?
- Millainen on ensisijainen yleisö?
- Missä näymme tapahtuman sponsorina?
- Onko tapahtumalla nettisivu, jossa meidät mainitaan?
Organisaatiot, yhdistykset ja muut:
- Mikä on organisaation/järjestön tavoite?
- Onko organisaatiolla nettisivu ja/tai sosiaalinen media?
- Haluaisimme linkit niihin – Mitä odotatte yhteistyöltä?
Kaikissa kyselyissä on tärkeää tietää, mistä tuotteista sinä/yhteistyökumppani on kiinnostunut. Kannattaa lähettää meille linkki siihen tuotteeseen tai tuotekategoriaan, jota kiinnostus koskee.
Sponsoriosastomme vastaa mahdollisimman pian, mutta kiireisinä aikoina sähköpostiin vastaamiseen voi kulua parikin viikkoa.
Answer: Valitettavasti tilausta ei voi tehdä sähköpostilla tai puhelimessa.
Autamme sinua mielellämme puhelimessa numerossa +44 3455 280808 tai sähköpostitse osoitteessa info@rito.fi jos haluat neuvoja tuotteista tai siitä, kuinka tilauksen voi tehdä.
Vastaus: Jos haluat lankaa tietystä lankaerästä, autamme sinua mielellämme ja tarkistamme, onko varastossamme juuri haluamaasi erää.
Voimme auttaa sinua näin:
Lisää väri ja haluamasi määrä keriä, jotka haluat ostaa.
Toimitustietojen alapuolella on kommenttilaatikko.
Kirjoita kommenttikenttään lankaerän numero. Jos toiveita on useampia, kirjoita ne kaikki kommenttikenttään.
Lisää kommentteihin myös tieto siitä, miten haluat toimia, jos haluaamaasi erää ei ole varastossa. Haluatko silti langan vai poistammeko tuotteen/tilauksen?
Esimerkiksi: "Haluan väriä 12 erästä 3423. Haluan langan riippumatta siitä, onko se juuri tuosta erästä".
Viesti välitetään varastolle, jossa tarkistamme, löytyykö juuri haluamaasi lankaerää.
Katso kuvasta, mistä löydät kommenttilaatikon.
Vastaus: Kyllä. Voit tilata tuotteen, joka on parhaillaan loppu varastosta..
Jos tuotetta odotetaan saapuvan varastoon 30 päivän sisällä, voit lisätä sen ostoskoriin.
Jos tuotetta tulee varastoon yli 30 päivän päästä, et voi lisätä sitä ostoskoriin. Odotettu toimituspäivä on näkyvissä nettisivuilla. Näet nettisivuilta myös, voiko tuotteen lisätä ostoskoriin. Katso esimerkki alla olevasta kuvasta.
Voit helposti tilata varastosta loppuneen tuotteen muiden tuotteiden kanssa. Toimitamme tilauksesi, kun kaikkia tuotteita on taas varastossa.
Vastaus: Jos haluat lisätietoa tuotteesta, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info@rito.fi tai puhelimitse numerossa +44 3455 280808. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.